Rozrusznik start-stop z podwójną cewką

Rozrusznik Denso

DENSO wprowadziło do oferty dla rynku wtórnego pierwszy rozrusznik start-stop z podwójną cewką (TS).

Zastosowana w rozruszniku innowacyjna, opatentowana technologia pozwala na ponowne uruchomienie silnika podczas gdy wciąż się on obraca, dzięki czemu czas rozruchu skraca się nawet o 1,5 sekundy w porównaniu do standardowych systemów start-stop. Jest to idealne rozwiązanie zwłaszcza dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów.

Czas potrzebny na ponowne uruchomienie silnika jest kluczowym czynnikiem dla układów start-stop. DENSO opracowało rozrusznik z podwójną cewką, który umożliwia ponowne uruchomienie silnika zanim jego obroty spadną do zera, jak ma to miejsce w przypadku standardowego rozrusznika start-stop.

Nowy rozrusznik DENSO umożliwia ponowne uruchomienie silnika bez zauważalnego opóźnienia. W połączeniu z wysokiej jakości, wydajnym alternatorem, akumulatorem oraz systemem hamowania z odzyskiem energii, rozrusznik start-stop DENSO umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa o ponad 7 procent.

 

Nowy rozrusznik ma zastosowanie w pojazdach Land Rover Discovery Sport (14-) oraz Range Rover Evoque.

 

 

Źródło: Denso

Ilustracja: Denso

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem