Trzy nowe modele Hondy, które zaprezentowane zostaną podczas Geneva Motor Show 2017

Honda neuV

Podczas salonu Geneva Motor Show 2017 Honda zaprezentuje gamę nowoczesnych modeli z innowacyjnymi układami napędowymi - od legendarnego Civica Type R nowej generacji po model koncepcyjny, który potrafi rozpoznawać emocje kierującego.

Civic Type R

Centralne miejsce stoiska Hondy zajmie nowy Civic Type R, który ma być jednym z najbardziej dynamicznych i przyjaznych w prowadzeniu hot hatchy w segmencie. Type R został opracowany w tym samym czasie, co standardowy Civic hatchback, dzięki czemu oba modele wyróżniają się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi i wysokim poziomem zaawansowania technicznego. Civic Type R zostanie wyposażony w najnowszy, opracowany przez Hondę silnik benzynowy 2,0 litra VTEC TURBO.

Produkcja nowego Civica Type R rozpocznie się latem 2017 roku w fabryce Honda of the UK Manufacturing (HUM) w Swindon. Samochód będzie eksportowany na rynki całego świata, włączając w to Europę, Japonię i Stany Zjednoczone, co oznacza, że będzie to pierwszy Type R ze znaczkiem Hondy oficjalnie sprzedawany w Ameryce Północnej.

Clarity Fuel Cell

Podczas salonu w Genewie Honda zaprezentuje również model Clarity Fuel Cell, którego pierwsze egzemplarze dotarły do Europy pod koniec ubiegłego roku. Clarity Fuel Cell to najnowocześniejszy na świecie samochód na ogniwa paliwowe, uzyskujący wiodący w klasie zasięg 620 kilometrów (385 mil).

Pojawienie się nowego modelu Clarity w Europie, w ramach demonstracyjnego projektu HyFIVE (Hydrogen for Innovative Vehicles), jest ważnym krokiem w dążeniu Hondy do promocji samochodów na ogniwa paliwowe oraz stworzenia sieci rentownych stacji tankowania wodoru w tym regionie.

Honda NeuV

Debiutująca w Europie Honda NeuV to w pełni elektryczny samochód koncepcyjny, oferujący unikatowy model użytkowania oraz najnowocześniejszy układ „emotion engine”, który potrafi uczyć się zachowań kierowcy.

Ten w pełni elektryczny concept car zapewnia korzystny finansowo model użytkowania dla przedsiębiorczych klientów, funkcjonując jako zautomatyzowany pojazd do wspólnych przejazdów (ride sharing) w momencie, gdy jego właściciel nie korzysta ze swojego samochodu. NeuV mógłby dowozić klientów w wybrane miejsce w obrębie lokalnych punktów docelowych, a w czasie, w którym nie był by używany, mógłby także odsprzedawać energię do sieci elektrycznej w okresach wysokiego zapotrzebowania.

NeuV funkcjonuje również jako roztropny i przydatny asystent obdarzony sztuczną inteligencją. Wykorzystuje on układ „emotion engine”, który potrafi uczyć się zachowań kierowcy poprzez wykrywanie emocji stojących za dokonywanymi przez niego wyborami. Na tej podstawie samochód samodzielnie dokona wyborów lub przedstawi stosowne rekomendacje.

 

 

Źródło: Informacja prasowa

Ilustracja: Informacja prasowa

  • Dostosuj

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem