Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną - ranking magazynu Forbes 2017

Ranking Forbes 2017 Najcenniejsze marki

Toyota od lat jest najcenniejszą marką motoryzacyjną, co potwierdzają wszystkie rankingi globalnych marek. W nowym rankingu magazynu Forbes Toyota zajęła 1. miejsce w branży oraz 8. miejsce w zestawieniu wszystkich światowych marek. Według analiz Forbesa marka Toyota jest warta 41,1 mld dolarów.

Toyota ponownie w ścisłej czołówce

Ranking magazynu Forbes potwierdził, że Toyota należy do ścisłej czołówki najcenniejszych globalnych marek – obok takich technologicznych gigantów jak Apple, Google, Microsoft czy Facebook. Japońska marka zajmuje w tym roku 8. pozycję.

Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną

Najwyższa wartość marki Toyota w gronie światowych firm motoryzacyjnych to wynik legendarnej jakości i niezawodności samochodów Toyoty, innowacyjnych technologii udostępnianych szerokim rzeszom kierowców oraz ogromnych nakładów na badania, przede wszystkim w dziedzinie innowacyjnych napędów oraz systemów wsparcia dla kierowców.

W ostatnim czasie Toyota wprowadziła zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense do niemal wszystkich swoich modeli, często oferując go w standardzie. Na rynku zadebiutowała najnowsza generacja napędu hybrydowego wraz z Priusem 4. generacji, nowym crossoverem C-HR oraz 2. generacją Priusa Plug-in Hybrid w wersji ładowanej z gniazdka. Po 20 latach obecności hybryd Toyoty na rynku ich łączna sprzedaż przekroczyła 10 milionów.

Oprócz Toyoty w zestawieniu 100 najcenniejszych marek na świecie wśród producentów samochodów znalazły się jeszcze: #17 Mercedes-Benz, #21 BMW, #26 Honda, #37 Audi, #39 Ford, #57 Chevrolet, #60 Porsche, #64 Lexus, #67 Nissan i #68 Hyundai.

 

 

 

Źródło: Toyota & Forbes

Ilustracja: Toyota

  • Dostosuj

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem