Home

Drive The Future 2017–2022: nowy plan strategiczny Grupy Renault

Renault Drive The Future

Grupa Renault ogłosiła nowy, sześcioletni plan strategiczny Drive The Future. Plan pozwoli osiągnąć pod koniec okresu jego obowiązywania obrót roczny powyżej 70 mld euro, wskaźnik rentowności sprzedaży Grupy przekraczający 7%, przy dolnej granicy wynoszącej 5% oraz dodatnie przepływy finansowe każdego roku. Drive The Future przedstawia wizję Grupy Renault: zrównoważoną mobilność dla wszystkich, dzisiaj i jutro.

W ramach planu Drive The Future Grupa Renault przewiduje wzrost sprzedaży o ponad 40%, co oznacza, że liczba sprzedanych samochodów przekroczy 5 mln w porównaniu do 3,47 mln2 samochodów sprzedanych w 2016 roku. Jednocześnie Grupa poszerzy gamę produktów, także w zakresie samochodów dostawczych i nowych samochodów elektrycznych o zerowej emisji CO2 i wykorzysta swój sukces osiągnięty w gamie Global Access. Plan zakłada też, że Renault-Nissan-Mitsubishi, największy alians samochodowy na świecie, będzie rozwijał sektor R&D oraz osiągnie efekty skali na świecie, dbając jednocześnie o dyscyplinę finansów i rentowność.

Drive The Future opiera się na solidnych podstawach, jakie przyniósł Grupie Renault ostatni plan Drive the Change, który wygenerował rekordowy wzrost i zysk operacyjny, zwiększył synergię Aliansu z Nissanem, wzmocnił regiony, poszerzył gamę produktów i umocnił Grupę Renault w roli lidera w dziedzinie samochodów o zerowej emisji CO2 w Europie.

Carlos Ghosn, prezes i dyrektor generalny Renault oświadczył: Grupa Renault jest teraz zdrową i rentowną grupą światową, która z ufnością patrzy w przyszłość. Drive the Future pozwoli nam osiągnąć wysoki i trwały wzrost dzięki inwestycjom w regionach i kluczowym produktom, z wykorzystaniem zasobów i technologii Aliansu oraz poprawiając naszą konkurencyjność. Dzięki zaangażowaniu kobiet i mężczyzn z Renault, ten nowy plan uwolni cały nasz potencjał, by wprowadzać innowacje i rozwijać się w szybko zmieniającej się branży.

 

Źródło: Renault

Ilustracja: Renault

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand